Rollie Pollie

22 feb

Vorige week begon ik aan iets dat al lang op mijn lijstje stond.Er lag al een paar jaar zo’n lelijke rode zitzak in de weg, in onze zithoek. Die foefelde ik altijd achter de zetel, in de hoop dat mijn gebroed hem zou vergeten, maar niks was minder waar. Toen mijn collega-paspelpoezen een prachtig exemplaar van dit Made-patroon maakten, ging er bij mij een belletje rinkelen. Die rode,synthetische hoes moest de vuilbak in, en ik zou hem vervangen door een mooier model in de wonderschone By Graziela-appels!

Er kroop twee meter van mijn allerschoonste stofke in, voor de boven-en onderkant gebruikte ik bruine ribvelours van de rommelmarkt. Als vulling ging er de gehele inhoud van de zitzak in, plus die van een borstvoedingskussen.

Iedereen content!!!

15 Reacties to “Rollie Pollie”

  1. Joke 23 februari 2012 at 00:05 #

    Geweldig vind ik dat! En kei-schoon! Echt de allermooiste en fleurigste zitzak dat ik ooit zag!
    En nu ik naar de mijne zo terug blik in de tijd,…, hij is toch al wat van zijn pluimen verloren.

  2. An 23 februari 2012 at 00:07 #

    Grote fan!! ‘k Ga mij daar bij gelegenheid ook eens in ploffen ;-)

  3. balletoile 23 februari 2012 at 08:17 #

    Cool zeg! Wat een eye-catcher

  4. Eilish 23 februari 2012 at 08:28 #

    Die zou wondergoed bij mijn dochters’ toekomstige knaloranje kamer passen :-) Mooi !

  5. Polkadotjes 23 februari 2012 at 09:11 #

    Oooooooh zalig! Dat staat hier al bijna evenlang op de planning zeg.
    Heel mooi exemplaar.

  6. Emma en mona 23 februari 2012 at 09:52 #

    Geweldig! Ik heb jammer genoeg geen oude zitzak.

  7. liselore 23 februari 2012 at 10:09 #

    Dat stofje is er ideaal voor, heel mooi!

  8. maarnietvangrijs 23 februari 2012 at 10:33 #

    Oh wat gaaf!!!! Prachtig stofje ook!

  9. Celestine 23 februari 2012 at 11:17 #

    Steek uw scharen achter slot en grendel! :)

  10. Naja 23 februari 2012 at 11:22 #

    Prachtig! Dat is nog eens een idee voor mijn overschot piepschuimbollekes! Merci voor de tip!

  11. jasmijn 23 februari 2012 at 13:51 #

    Zo fleurig! Echt een topper! Mooi gedaan.

  12. lies 23 februari 2012 at 15:14 #

    zooo schoooon!

  13. HeLi Handgemaakt 23 februari 2012 at 20:15 #

    Dames, ik heb jullie een Liebster Blog Award doorgegeven voor jullie leuke blog. Kijk maar even op HeliHandgemaakt.blogspot.com

  14. Ilse 25 februari 2012 at 16:01 #

    Waaaauuuwww!!! Ook van mij kregen jullie een Award. Neem even een kijkje op ‘Goudbezie.blogspot.com

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 384 andere volgers

