Plooirok met paspel

18 mrt

De lente hangt in de lucht én in mijn lijf. En dat voel ik! Mijn hoofd draait overuren als het op creatieve ideeën aankomt.

Met dit in het vooruitzicht wilde ik de jurken even opzij schuiven en me nog eens aan een rokje zetten.  Blauw en geel, een combinatie die mij én de dochter altijd kan bekoren.

DSC_0909

Toevallig passen haar nieuwe schoenen perfect in het plaatje.

Ik maakte maat 6 jaar, voor mijn 5 jarige, en dat zit haar als gegoten.

DSC_0944

DSC_0948

Patroon: Allemaal rokjes, Mme Zsazsa

Stof: In den Beer

12 Reacties to “Plooirok met paspel”

  1. lies 18 maart 2013 at 22:24 #

    Ze straalt, het zonnetje in huis met haar nieuwe rok!

  2. mina dotter 18 maart 2013 at 22:46 #

    Instant lentegevoelens hier. Supertof, moet ik ook eens doen.
    En ooooh voor die schoentjes!

  3. JoChapeau 18 maart 2013 at 23:01 #

    Geel en blauw, blauw en geel … het blijft gewoon een topper ! (en stolpplooirokjes zijn mijn absolute favoriet !)

  4. Marina 18 maart 2013 at 23:32 #

    Zeer mooie kleuren echt lente… prachtige dochter!

  5. Khadetjes 19 maart 2013 at 06:31 #

    Mooi! Er ligt hier ook een lapke blauw klaar…

  6. jasmijn 19 maart 2013 at 07:27 #

    Wat een plaatje! Mooi, die kleuren!! x

  7. Oon 19 maart 2013 at 08:56 #

    Mooie combinatie!

  8. Renata, MamaLiefs 19 maart 2013 at 11:32 #

    Hoe geweldig. Ik dacht gister ook: ik moet iets met geel gaan doen! Ik heb zelf ook zo’n type rok maar dan met een groene bies, grappig ;-). De schoenen zijn dotjes: waar heb je die gehaald? Echt iets voor mijn dochter ;-). Kortom: Leuke post !

    • Joke 19 maart 2013 at 12:39 #

      Mercie!
      De schoenen komen van 1000poot in Antwerpen.

  9. dezusjes 19 maart 2013 at 13:19 #

    schoon! En schone foto die laatste…

  10. s.sews 19 maart 2013 at 13:40 #

    zo eenvoudig en toch zo schoon. Die schoentjes zijn WAW, dit soort is niet tot in West-Vlaanderen geraakt ;(

Trackbacks/Pingbacks

  1. kcw spring 2013: day seven | kids clothes week blog - kids clothes week blog - 28 april 2013

    [...] 1. dire wolf  2. refashioned tank  3. tunic and riding pants  4. pleated skirt with piping [...]

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 366 andere volgers

