Twinning

12 jul

IMG_6678-001

Niet twinning tussen de broers, of tussen mij en de zonen, maar twinning tussen Klaas en zijn nichtje.
Nora werd 2 maanden geleden geboren. Het eerste nichtje voor mijn zonen (een neefje is er trouwens ook niet) en dus voor de geboorte al op handen gedragen. Dat ze hier vertroeteld wordt, die kleine meid, hoef ik vast niet te vertellen.

IMG_6708-001

Ik vond het ook wel leuk om terug te kunnen naaien voor een baby. En na twee zonen, is het tof om eens tussen de meisjesstoffen te kunnen neuzen.

Voor dit broekje hield ik het nog op uniseks. Nora kreeg een Dalton broekje uit de overschot aan stof van Klaas zijn leather sweater. Beide patronen komen uit La Maison Victor en werden hier al meer dan één keer genaaid.
De mooie schildpaddensweatstof kocht ik bij Madeline de stoffenmadam, net als de perfect passende boordstof.

Meer uitleg is er niet nodig, toch? Alleen nog wat fotospam 😉

IMG_6670-001

 

IMG_6695-001

IMG_6710-001

IMG_6741-001

IMG_6745-001

Patronen: Leather sweater en Dalton broekje, La Maison Victor
Stof en boordstof: Madeline de stoffenmadam

 

 

 

 

 

10 Reacties to “Twinning”

  1. Veerle 12 juli 2017 bij 18:43 #

    Nora is een bofkont met zo een meter en neven! Merci zus! Love ya!

  2. Jo Chapeau 12 juli 2017 bij 21:21 #

    Kleine nichtjes (en neefjes) scoren hoog bij grote neven ! Ze zal nog heel veel verwend worden ! Gegarandeerd !

  3. delphine 13 juli 2017 bij 07:11 #

    Oooh wat een schatje en twee mooie stuks natuurlijk ook

  4. Woohoo by Davina 13 juli 2017 bij 07:39 #

    Zo cute! En amai ze wordt inderdaad serieus vertroeteld, zie die liefde!

  5. piepow 13 juli 2017 bij 11:11 #

    Ik durf voorspellen dat ze haar grote neven zwaar rond haar vinger zal draaien 🙂

  6. stoffenspulletjes 13 juli 2017 bij 19:22 #

    Enorm leuke kleertjes! En wat een schattig prutske! Ze heeft veel geluk want is duidelijk met haar gat in de familieboter gevallen 😀

  7. Mieke 16 juli 2017 bij 22:49 #

    Zo schoon zeg! De kleertjes ook natuurlijk maar Klaas en Nora, wat een duo!

  8. Joke (The Needle Of Choice) 22 juli 2017 bij 21:05 #

    Super schattig! En mooie stof! Ik had ze al meermaals vast, maar volhardt in zo weinig mogelijk stof kopen…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Nog even zomeren… | Paspelpoezen - 12 oktober 2017

    […] vonden het dan ook heel tof dat er na de eerste keer twinning, snel een tweede keer volgde. Deze keer mocht Thijs poseren met Nora. Maar aangezien die twee zonen […]

  2. I love sweaters | Paspelpoezen - 18 maart 2018

    […] boek dat november vorig jaar uitkwam. Ik twijfelde even of ik het wel nodig had. Want ik heb reeds enkele favoriete sweaterpatronen. Maar met 3 mannen in huis kan wat variatie nooit kwaad. Bovendien staan […]

Plaats een reactie