Auto’s voor Willem

24 mrt

We hadden ’t al aangekondigd: er komt nog meer teasing!
Soft cactus, alweer in de vorm van een hemdje! Deze keer een speels stofje, perfect voor kleine jongetjes.

Op mijn to-do-list stond al heel lang ‘cadeautjes voor Australië’. Mijn lieve vriendin Nele woont daar al tien jaar en af en toe voorzie ik haar nageslacht van zelfgemaakte cadeautjes.

Voor Willem leek de ‘Vintage Ferdinand’ me wel wat. Pieke Wieke ontwierp deze voor Soft Cactus.

IMG_5949

Klaas speelt model. Ik koos voor de blauw/groene versie. Past perfect bij Willem zijn blauwe ogen en blonde haren!
Als sluiting nam ik frisse, witte kamsnaps.
Soft Cactus toont jullie vandaag de Vintage Ferdinand in de bruine versie, deel van de Retro Rusty Brown collectie.

IMG_5957-001

Dat de stof een zaligheid is om mee te werken, las u al. Ik kan dat alleen maar beamen: een beetje rek en gemakkelijk om te strijken. Meer vragen wij niet!

Naomi voorziet bij haar eigen stoffen ook een aantal basics in dezelfde kleuren. Mooi om te combineren.
Ik koos voor de onderkant van de kraag groene polkadots en maakte daarvan ook biais om de kraag binnenin af te werken.

IMG_5970-001

IMG_5933

IMG_5940

Stof: Vintage Ferdinand, Pieke Wieke for Soft Cactus
Patroon: Gingerbread, Homemade Mini Couture

Vergeten jullie de give-away niet? Reageer voor 28 maart als je kans wil maken op de Soft Cactus vlaggenlijn!

 

21 Reacties to “Auto’s voor Willem”

  1. Debora Sluijs 24 maart 2014 bij 21:38 #

    Combined talents…I like!

  2. JoChapeau 24 maart 2014 bij 21:38 #

    Ik zie hier iets wat ik al eerder zag deze week, maar dan in andere kleurtjes ! Enne, knap hoor, die doorlopende autootjes !

  3. gerhildemaakt 24 maart 2014 bij 21:53 #

    Schoon stofke! Perfect voor een mooi hemd.

  4. Leentje 24 maart 2014 bij 22:03 #

    wauw! Ik was daarnet al verkocht toen ik de rusty brown versie zag, maar deze is ook schitterend!

  5. Nele 24 maart 2014 bij 22:32 #

    Zo mooi! Ook van deze stof ben ik overtuigd dat ze hier in de smaak gaat vallen!

  6. cindy @ inspirée par georgette 24 maart 2014 bij 22:58 #

    alweer een schoontje!

  7. Lieve 24 maart 2014 bij 23:16 #

    Knap hemdje, leuk om te zien hoe mooi de autokes doorlopen 🙂 I like!

  8. nelevi 24 maart 2014 bij 23:23 #

    Oh An! Ik ben helemaal in de wolken, zo mooi! Dat stofke is fantastisch en onze Willem gaat daar super mee staan. Nu nog genoeg geduld hebben tot juni… Danku danku danku!

  9. soft cactus 25 maart 2014 bij 07:29 #

    Die auto’s lopen weer super mooi door!!

  10. eva maria 25 maart 2014 bij 07:56 #

    Schoon, An! Ik zag de stof vandaag in een andere kleur en ben helemaal fan!

  11. Regina 25 maart 2014 bij 08:00 #

    weer zo schoon!

  12. Noella 25 maart 2014 bij 08:51 #

    Schoon, schoon! Vol bewondering voor de doorlopende auto’s!

  13. Mie Katoentje 25 maart 2014 bij 10:53 #

    Heel schoon! ’t is dat er hier een stoffenkoopstop is, eerst de stoffenkast een beetje leger maken…

  14. Chris van droogenbroeck 25 maart 2014 bij 11:12 #

    Mooi. Ik zou ook graag hemdjes maken voor mijn kleinzoontjes. Komen de maten van dit patroontje een beetje overeen met de leeftijden ?
    Groetjes. Chris.

    • An 25 maart 2014 bij 17:21 #

      Dag Chris,
      Klaas is 5 jaar en draagt hier een 6 jaar, maar hij is wel groot voor zijn leeftijd. Dus ze komen nogal goed overeen vind ik.

      • chris van droogenbroeck 25 maart 2014 bij 19:12 #

        Dank je wel An voor je antwoord.
        Groetjes.
        Chris.

  15. Anja 25 maart 2014 bij 13:30 #

    Een heel mooi hemdje!

  16. Juffertje in het Groen 25 maart 2014 bij 17:06 #

    Prachtig!

  17. Valerie 25 maart 2014 bij 20:28 #

    wauw, mooi, daar zou mijn autogek zoontje ook zot van zijn 🙂

    Nog een vraagje, via wat stuur jij dingen naar Australië? Ik zou ook graag genaaide spulletjes opsturen naar schoonzus, maar de tarieven die ik tegen kwam zijn echt hoog.

    • An 25 maart 2014 bij 20:30 #

      Bedankt Valerie, de posttarieven zijn idd. erg hoog. Daarom wacht ik meestal tot er iemand van hieruit op bezoek gaat en geef ik het pakje mee. Om de twee jaar komt mijn vriendin zelf naar hier en tussenin gaan haar ouders meestal een keertje naar daar, dus zo lukt het wel. Geen nuttige tips dus, vrees ik 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Puzzled Milly | Paspelpoezen - 4 april 2014

    […] zijn gelukzakken omdat we al dat moois al door onze handen en naaimachines mochten laten gaan. En we hadden nog meer geluk! […]

Plaats een reactie