Puzzled Milly

4 apr

Jullie waren gewaarschuwd: er komt nog meer Soft Cactus-teasing!

Wij zijn gelukzakken omdat we al dat moois al door onze handen en naaimachines mochten laten gaan. En we hadden nog meer geluk! Naomi organiseerde een fotoshoot bij Myra om haar eerste stoffencollectie mooi te presenteren.
Thijs, Klaas en Fien waren enkele van de kindjes die model mochten zijn. Mijn jongens vinden het niet altijd leuk als ik foto’s wil maken, maar bij Myra vonden ze het fantastisch. Ze pakte het dan ook heel ontspannen aan.
En Naomi voorzag snoep, dat hielp ook!

Voor Thijs maakte ik een Gingerbread in de mooie Puzzled Milly uit de reeks Happy Blue Orange. Helemaal zijn kleuren!

SoftCactus079

En dat de stof even goed geschikt is voor jurkjes als voor hemdjes, bewijzen de volgende foto’s.
Het mooie meisje is dochter twee van Naomi. Haar jurkje is van mama’s hand.

SoftCactus082

SoftCactus083

SoftCactus085

blauwe reeks

En omdat ik jullie deze niet wil onthouden: ook nog eentje van Klaas!

SoftCactus067

Stof: Puzzled Milly in Happy Blue Orange – Soft Cactus

Patroon hemdje: Gingerbread

Knoopjes: Frau Tulpe

Foto’s: Myra Fotografie en Soft Cactus (voorlaatste foto)

19 Reacties to “Puzzled Milly”

  1. Annelies Lemkens 4 april 2014 bij 20:06 #

    Weeral helemaal perfect!

  2. Nienke 4 april 2014 bij 20:13 #

    Geld waard! Die laatste foto!

  3. Joke 4 april 2014 bij 20:19 #

    Zo blij word ik er van, van deze foto’s, deze creaties, de fijne stoffen,…

  4. Debora Sluijs 4 april 2014 bij 20:24 #

    Oooooh

    • sarah frans 4 april 2014 bij 20:48 #

      wat een schatjes!!

  5. Nele 4 april 2014 bij 21:02 #

    Zo tof! En wat voor prachtige foto’s! Zondag ga ik met Lore bij Myra communiefoto’s nemen! Dat beloofd!

  6. Querida 4 april 2014 bij 21:03 #

    Leuke hemdjes, prachtige foto’s!

  7. Khadetjes 4 april 2014 bij 21:38 #

    Schoon. De stofjes, de hemdjes, de jongens, de foto’s, … Laat maar komen, nog meer van dat schoons!

  8. JoChapeau 4 april 2014 bij 21:50 #

    Die snoeten van uw jongens waren echt fantastisch !!! En ik zag uw hemdje en dacht … dat zou hier ook wel ideaal zijn 😉

    • An 4 april 2014 bij 22:27 #

      Ik vind uwen oudste ook heel mooi met dat bruin Jo! Steekt mooi af bij zijn bleke velleke.

  9. Sylvia @ lilyenwoody 5 april 2014 bij 09:08 #

    Wauw, zoveel mooie hemdjes! Wat is je favoriet patroon: gingerbread, Theo of Apple?

    • An 5 april 2014 bij 16:11 #

      Dag Sylvia,
      Ik ben eigenlijk wel fan van alledrie. Apple was er eerst en toen was er gewoon geen ander mooi alternatief. Het blijft een schoontje (slank van snit, mooie kraag), maar stilaan te klein van maten hier. Gingerbread zit snel in mekaar en past heel mooi bij mijn jongens. Het heeft geen kraag met staander en is wat meer casual dan Theo. Een ideaal elke-dag-hemdje vind ik. Theo is meer verfijnd: een kraag met staander, schouderpas, optie voor lange mouwen, de hoekjes… Hij valt heel mooi en heeft een prachtige kraagvorm. Maar ik vind ‘m net iets sjieker. Het hangt wat van mijn bedoeling en het stofje af voor welke ik kies. Theo vraagt ook meer tijd om te maken. Maar naar mijn idee kan je met geen van de drie misdoen.
      An x

      • Sylvia @ lilyenwoody 5 april 2014 bij 22:23 #

        Bedankt voor de uitgebreide reactie! Theo staat zeker op mijn verlanglijstje om nog te maken.

  10. Leentje 5 april 2014 bij 09:53 #

    helemaal af!

  11. soft cactus 5 april 2014 bij 11:12 #

    Foto 3 en die laatste vind ik helemaal geweldig!! Nog eens bedankt voor de moeite om te komen hé!

  12. Annick 5 april 2014 bij 20:25 #

    prachtige foto’s, prachtige stoffen… Beelden en stoffen om te koesteren, echt!

  13. Trui 6 april 2014 bij 08:17 #

    Prachtig!!! Het is superfijne stof om mee te werken hé. Topcreaties!

  14. Sabrina van Doesburg 6 april 2014 bij 18:03 #

    Wauw, dat ziet er écht weer geweldig uit!! Je bent zo’n inspiratie 🙂

    maar ik kom langs vandaag om je te nomineren voor de Liebster Award!

    meer info op mijn eigen blog 🙂
    http://maidesignsdeblog.blogspot.nl/2014/04/liebster-award.html

  15. Riet 7 april 2014 bij 03:10 #

    Die puzzles Milly vind ik een van de mooiste uit de reeks. En die snoet op foto 2: heerlijk!

Plaats een reactie